vrijdag 5 september 2014

In de dierentuin

Een koffie en een cappuchino. De vrouw die na mij komt maakt een gehaaste indruk. Terwijl ik op de knop druk van de koffieautomaat bij het zelfbedieningsrestaurant van de dierentuin, zegt ze: jullie zijn nog niet klaar zeker? Ik zeg "nee ik ben nog niet klaar" en kijk om me heen wie ze nog meer bedoelt. Niemand te zien. Ik denk: mens doe eens rustig, je bent lekker een dagje weg. Terwijl ze schichtig om zich heen kijkt, op zoek naar andere mogelijkheden om sneller in het bezit van haar koffie te komen moppert ze tegen haar man: "En die andere doet het niet. Die is buiten bereik". Met een glimlach lees ik het briefje op de automaat. "Tijdelijk buiten gebruik".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vind het erg leuk als je laat weten wat je ervan vind! Geen account? Kies dan bij 'reageer als' voor 'anoniem' en typ je naam er handmatig bij. Alvast bedankt!