vrijdag 5 september 2014

Spelletje

Jesse verzint de laatste tijd zelf woorden als hij niet weet wat de juiste benaming voor iets is.
Vandaag wilde hij een spelletje doen. Hij sjouwde door de tuin met een plastic kegelspel en riep "Jesse waterponk spelen!" Lachend vroeg ik hem: "wat ga je doen?" En met een zeer verontwaardigde blik keek hij me aan. "Waterponk!" Alsof hij niet kon begrijpen dat ik dat niet wist. De volgende dag reed ik met hem door Eindhoven. Inneens hoorde ik een kreet van de achterbank. "Grooote waterponk"! En toen ik omkeek zag ik hem vol ontzag naar het kunstwerk de "flying pins" wijzen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vind het erg leuk als je laat weten wat je ervan vind! Geen account? Kies dan bij 'reageer als' voor 'anoniem' en typ je naam er handmatig bij. Alvast bedankt!