donderdag 20 november 2014

Waarom?

Waarom pieker ik me suf,
over wat je van me vind?
Waarom heb ik zo'n verdriet,
al vóór de film begint?

Waarom raak ik zo van slag,
als mijn haar niet doet wat ik wil?
Waarom voel ik me zo dik,
vooral daar bij mijn bil?

Waarom wordt ik nou zo boos,
omdat ik iets laat vallen?
Waarom voel ik me zo moe,
en heb ik dikke wallen?

Waarom voel ik me alleen,
als jij vergeet te bellen?
Waarom zeg jij iets verkeerd,
waardoor ik begin te rellen?

Waarom zet jij dat daar neer?
Ben je soms niet lekker?
Waarom kijk je me zo aan?
Hou eens op met dat gemekker!

Daarom! Denk ik de volgende dag.
En ik heb weer een lach op mijn bek
Daarom trap ik er weer in.
Mijn lichaam houdt me voor de gek!

Waarom moet dat steeds zo gaan?
Sorry hoor, voor wat ik zei.
Waarom doen hormonen dit?
En waarom toch steeds bij mij?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vind het erg leuk als je laat weten wat je ervan vind! Geen account? Kies dan bij 'reageer als' voor 'anoniem' en typ je naam er handmatig bij. Alvast bedankt!